Arkadaslar lutfen yazarmisniz ..tahminime gore 6 haftalik hamileyim.bugun doktora gittim fakat kese cok minik ve ici bos dedi nokta ladar kese goruyorum.dedi..haftaya tekrar cagirdi gec dollenme olabilir dedi..boyle bir durumla.karsilasan varmi sonradan kese doluyormu lutfen crvap verirmisnz