g-s-asaf En son adet tarihimin basi 26 agustos bugun test yaptim 2. Cizgi silik cikti sizce hamilemiyim basina gleen varmi
Kbrklnc g-s-asaf Google ımg resım yukle yazıyo kuzum ordan takıp edersen yapabılırsın buraya asagı da galerı gıbı bırsey varda ordan kopyala buraya yapıştır
Mucizeistiyorum g-s-asaf o zaman ola bilir canım yarın ilk idrarla yine yap istersen inşAllah hergün daha da koyulaşır 😍❤
kardelen214 g-s-asaf Canım Google kısmına resim yükle yaz gelen bağlantıya gir sonra fotonu o siteye yükle ordaki linki burda paylaş
kardelen214 g-s-asaf Kuzum hayrlı olsun tebrikler hamilesin en yakın zamanda git doktora kan testi de yaptır değerlerinin artışına bakılır 😍😍😍😍
maria12 g-s-asaf hamilesin canım. İlk haftalar olduğu için silik çıkıyor ki sizin net bile çıkmış hayırlı olsun 😍