Rmysa123 Ben 3 gebeliği de 10ay arayla yaşadım canım, pco da vardı ama çaba göstermedim akışa bıraktım, coraspine ve folikasite 2ay önceden başladım ama aklıma gelirse içtim düzenli olarak değil yani. Sonra bi an bayram da tiksinmeyle test yaptım öyle öğrendim beta bile 53tü, geç döllenme bebesi bide benimki son adete göre hesap yapmıyorum yani ara dönemde de tekrar yumurtlama yaşıyorum 3.de de öyle oldu