Kızlar sizinle Allahın mucizesin paylaşmak istiyorum.,.Öncelikle şunu diyom ki hiç bir zaman umudunuzu Allah’tan kesmeyin !🙏🏻❤Dert etmeyin herzaman dua edin,Dua her derdin ilacıdır 🙏🏻🙏🏻Geçelim esas meseleye..Benim 36ci haftamda kanamam oldu acilen hastaneye gittik plasentamın aşağıda olduğu söylenildi o yüzden kanama olmuş hatta plasentamdan bir parça da ayrılmışdı kanamayla beraber,bebeğim o yüzden dönememiş sezeryana alıcaktılar beni eşim izin vermedi 36cı hafta daha erken dedi bebeğe yazık biraz daha anne karnın kalsın doktorlar anlayış gösterdiler tamam en azından 38ci haftayı bekleriz dedi sezeryan için şu dönemlerde yatak rutinine geç dediler kendine dikkat et bende öyle yaptım hep dua ettim ve dikkat ettim kendime 38+5 tamamladım ultrasona geldim sezeryan doğumu karar vermek için ultrasonda plasentamın yukarı çıkdığını bebeğimin döndüğünü söylediler daha önce böyle bişeyin imkansız olduğunu söyleyen doktorlar da şoklara girdi...sana normal doğum imkansız söylemişlerdi bana şimdi bekle diyorlar normal doğumla doğurursun şuan 39cu haftadayım Elhemdülillah 🙏🏻🙏🏻Herkesin doktorların bile söylediği gibi bu bir Allahın mucizesi oldu benim hayatımda şükürler olsun Rabbime❤🙏🏻İmkansız denilen bişey yoktur bu hayatta herşey ALLAH’ın elindedir😘💝😇şimdi oturup bebeğimin normal gelişini bekliyorum