Ozlem_20 Kızlar 22+5 iz belim aşırı agriyor uzaniyorum mesela saga sola bile hareket ederken cok zorlanıyorum sizde de oluyor mu :/ ayaga kalkarken falan zorlanıyorum
G123456 Ozlem_20 gün içindr yorulunca inan benimde oyle belim kırılacak gibi hissdym ikinci hamileligim ilk hamilelgimde hiç boyle degildim bende 22 haftalıgım
Snszasla Ozlem_20 24 haftalığım benimde öyle saga sola dönemiyorum kalkarken bile zorlanıyorum bu aralar bi de sırt ağrısı da başladı ikisi birden çok zorluyor valla 🥺
G123456 Ozlem_20 ben vala cok yoruluyorum o kadar iş yapmaktan canım gene doktoruna da söyle belki rahatlatıcı ilac filan verirse