Merhaba arkadaşlar, 7+4 günlüğüm.Düşük tehliken oldu için sürekli yatıyorum,progestoran ve proluton kullanıyorum ama şu aralar çok iştahsızım ve pek bişey yiyemiyorum,allahtan sürekli değil 2 gün iyiysem 1 gün kötüyüm.Böyle bir durum yaşan varmıdır.yanıtlarınızı bekliyorum 🙏herkese sağlıklı bir hamilelik geçirmesini dilerim🌸