Mom55 Bebeğim 2 yaşında, doğduğundan beri mustela kullanıyorum. Hiç öyle bir sorun yaşamadık. Güvenilir bir yerden alındığı sürece sıkıntı olacağını düşünmüyorum.
Ayrıca yetişkin ve çocukların ph değerleri farklıdır. Bebek ürününü yetişkin biri deneyip, olumsuz sonuç alması normal. O yüzden bu detaya takılmıyorum, bebeğimde deniyorum.