Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bebeklerimizi.Benim ikinci doğumum kızlar ama ne bileyim işte içimdeki korku ve heyecana engel olamıyorum.Bir de ilki geneldi bunda doktor spinal yapacak geneli çok önermiyorum ben dedi.O da ilk olacağı için biraz tedirginim.Spinal olanlarınız var mı?Memnun kaldınız mı?