Prensesannesiiiiiii bnde gecen perşembe yaptım dikilşlerim bi kaç gün sürdü sonra hala acım vardı basır olduğumu farketti normal doğum sonrası ıkınmadan dolayı cıkıomuş batikonu ihmal etmeyin illaki yazmışlardır bnmkinde 1.5 lt suya karıştırıp afadersin taharetlenceksin dediler bide vagi-norm diye bi krem vermşlerdi taburcu olmadıysan tüm şikayetlerini anlat bnce bn sadede ağrım var dedim ağrı kesici verip durdular şimdi bebişten dolayı doktorada gidemiorm