Cnsuyakan Kızlar 29. haftamizdayiz bu zamana kadar ara ara çok nadir sucuk sosis tükettim ama yedikten snra da pişmanlık duyuyorum hiç yememeli miyiz yoksa arada kaçamak yapılabilir mi ?
corekotu_1 Cnsuyakan canim islenmis gida oldugu icin normalde de zararli. Ama arada yenebilir canin cektikce ki ben almanyada yasiyorum burda nereye kahvaltiya gitsem salam sucuk sosis kacacak bir yerim yok her turlu karsima cikiyor o yuzden bende arada yedim hatta ilk zamanlar daha sık yiyordum. 😏Toksoplazma acisindan da diyorsan pisirerek yedigin surece bi sorun yok🤗
Deletedmom355 Cnsuyakan ben iyi pişmiş bir şekilde yiyorum sucuk ve sosisi ama macar salamı, düz salam bunları tüketmiyorum çiğ diye 🙄
Asena60 Ben de yedim ama ilk 3 Aydan sonra yedim. Her şeyden az az yemek zarar vermez dedi doktor, elindeki telefon daha çok zarar verir dedi…
Cnsuyakan corekotu_1 pişirerek tüketiyorum cnm zaten çiğ yiyemem yedikten snra pismanlik duyuyordum neyseki arada hepimiz tüketiyoruz 😊
Elvanay Cnsuyakan bende yiyorum iyice pisirdikten sonra bir sorun olacağını zannetmiyorum eyerki coook zararı olsaydı doktorlar üstüne basa basa bu yenmiyecek derlerdi benim doktorum hicbirseyi kisatlamadi