Hazalk92 Merhaba canlar bebegim 40+4 gunluk bugun yatisimi yapacaklar .. ilk dogumum cok korkuyorum, sancim falan yok bilmiyorum nasil dogurtcaklar dua edin bana ❤🙏🏻
TugbaLafci Hazalk92 Allah yardımcın olsun canım 🙏🏼🙏🏼 Ablamda geçen sene Haziran’da aynı 40+5 de sancısı olmadığı için yatışı yapıldı suni sancı verdiler 3-4 saat ama sancı gelmesi ne kelime telefonda bize laf yetiştiriyordu en son sezeryana aldılar yarım saatte kızı geldi 45 dk da ablam geldi 🤗🤗
Nisanurr Hazalk92 canım hakkında hayırlısı neyse bebeğin için hangisi sağlıklıysa o olsun inşAllah Allah yardımcın olsun bebişini sağlığıyla al kucağına 🙏🤗🙏😍
Binefsha Hazalk92 muhtemelen suni sanci verirler canım. Inşallah kolay çabuk sağlıklı bir doğumun olur 🤗
Prensesss Hazalk92 suni sancı verirler canım Rabbim bir avazda kurtarsın inşallah Rabbi yessir vela tuassir Rabbi temmim bil hayr diye dua et açılman hızlı olsun
birminikannesi Hakkimizda hayirlisi canim yarin benim de yapilacak 40+3 ile. Benimde ilk rabbim yardimcimiz olsun ❤