Merhaba bende ilk 7 haftanın içerisindeyken kaybettim bebeğimi sağlıksız gebelik dediler kanama yoluyla düşürdüm kendim şuan 3 ay oldu hala hamile kalamadım çok istiyoruz sürekli deniyoruz ama olmuyor bütün muanelerimi oldum düşük yaptıktan sonra hiçbir sıkıntım yoktu siz ne kadar süre sonra hamile kaldınız bilgi verir misiniz?