Yarın 7+0 olacağım ve Dr kontrolüm var kalp atışı için, 5 gün önce yoğun kanama geçirdim kese içinde bebek minicik denmişti, korkarım ki yarın bende duyamıycam ve kendimi kahredicem.. ama biliyorum ki ne yaşanması gerekiyorsa onu yaşıyoruz ve bizim endişemiz hiçbirşeyi değiştirmiyor..ama gelde ana yüreğine anlat…İnşaAllah sende bende tüm bekleyenlerde duyarız ve sağlıkla kucağımıza alırız canım🤲♥️