Cnsbebek canım geçmiş olsun bende 6 hafta 1 günlük hamileyim geçtiğimiz pazar günü benimde birden yoğun şekilde kanamam oldu hemen doktora gittik kese duruyo etrafında kanama alanın yok düşük tehtidin var dediler. 3 gün istirahat, 3 gün sonra kontrol dediler. İğne yapıldı o gün devamında sabah akşam progestan kullandım. Aynı gün akşam kahverengi lekeye döndü. Dün kontrole gittim hiçbir sorun yok dedi doktor istirahate gerek yok dedi progestana devam dedi. Hala kahverengi lekelenmem devam ediyor. Bugünden itibaren yatmıyorum ama dikkat ediyorum. Stres yapmamaya çalış, sağlıklı bir bebekse zaten hiçbir sıkıntı olmayacaktır inşallah canım. Bende bir daha iki hafta sonra gidip kalp atışını görücem bakalım nasip olursa inşallah:)