Tgbugra Şu anda 14+3 teyim cinsiyet için çok heyecanlanıyorum doktora gitsem belli olur mu acaba haftaya gitmeyi düşünüyorum 🥰Siz kaçıncı haftada öğrendinizzz 😊
Kahramankentli Tgbugra 14+3 de bende gittim 1 hafta önceydi sıpa göstermedi normalde belli olur pozisyon verirse 🤰🥰
Tgbugra Bende tam net olsun diye 16. Haftada gidiyim diyorum Kahramankentli yaa 🥰 işte böyle göstermemesinden korkuyorum ☺️bende tam net olsun diye 16. Haftada gidiyim diyorum ama sabır edemiyorum 🙈🙈
Tgbugra sukayhanacar sukayhanacar bebeğinizin cinsiyetini bilmiyorum ama genelde erkek bebişlerde erken öğreniliyor galiba ☺️ Sağlıkla gelsin 🥰
sukayhanacar Tgbugra cinsiyetimiz erkek ama 12 . haftada kız olduğunu öğrenen tadıklarımda oldu bu tamamen kız açmaz mantığı değil pozisyonla alakalı ve doktorun tecrübesi
aser_cgnfrkn cgelmas burada da bulduk birbirimizi 😍yaa erkek mi Hocam hayırlı olsun sağlıkla gelsin kuzucuk💙🧿
Deryaalper 13+3te ikili testtim olacak belkı ogrenırım hayırlısı sağlıklı olsunda başka bırsey ıstemem🤲🏻