Selam Kızlar bayramdan sonra corona geçirdim. Tat koku kaybım gitti. Sonra geri geldi ama et tavuk yumurta yiyemez oldum tadı aşırı değişti bana normalde çok severim ama 2 aydır yiyemiyorum benim gibi Olan var mı ? Saydıklarımın tatları aşırı iğrenç geliyor