Tlyakar 19. Haftaya kadar öyleydim sonra birden geçti çok kötüydü prilam dr kullandım hep. mutfağa ve hatta banyoya bile girdiğimde çıkarıyordum. Bulaşık deterjanı kokusu beni bitiriyordu. Kıpırdayacak halim yoktu eşim gelince açım ama yiyemiyorum diye ağlıyordum. inşallah senin benmki kadar uzun sürmez ama bir şekilde geçiyor inşallah