Ozgeozturkk Arkadaslar mrb 6+6 gnluk hamileyim. Midem cok bulaniyor hic birsy yiyemiyorm aklima yemek gldi mi bile tiksiniyorum. Hersy burnuma kokuyor cok acim yiyemiyorum. Bebege bi zarari olur mu ve bu durum ne zaman gecer :( cok kotuyumm
Rabiao66 Ozgeozturkk bulantı ilacı verdi günde 3 sefer doktorum sende söyle sana da yazsın çok faydasını görürsün rahatlarsin
Ayza_52 Ozgeozturkk bebege hic zarari yok herkes bana oyle dedi psikolojimi bozdular m ben 4 aylık hamileyim hala ilk gunku gibiyim doktor dedi ye kus surekli. Ve kusma ilaci verdi ama masallah bebek cok gzl gelismis dedi
cansuuuuuuuu Ozgeozturkk bende bugün 6+6 yım çok şükür benim hiç bulantım yoktu ama 2 gündür inanılmaz gaz var ve her an ağzımdan çıkacakmış gibi geliyor midem. Benim doktorum 4 aylık olana kadar bebek senden bişey almıyor gıda olarak demişti oyuzden üzülme 4 aydan itibaren bebekte senin beslenmenden alıcak oyuzden şuan sorun yok yemediğin için
Nazli25 Ozgeozturkk ben 16 haftalık hamileyim neredeyse hala mide bulantım kusmam devam ediyor korkuyorum yemek yicemde yine kusarım diye((ama bebekin gelişimi iyi
91ARIN91ASK Ozgeozturkk ben de yemek yiyemiyordum 21+0 yeni yemeğe başladım meyve yiyordum sadece ilk başlarda yemek kokusunu geçtim yağ bile bana tiskinç geliyordu mide bulantılarım hala var sabah aç karnına ilacımı içiyorum hep
Ozgeozturkk Prilam dr die bi bulanti ilaci verdi drm iyi geliyor ama hersey burnuma kokuyor bunun önüne gecilmiyor malesef. Ymn ederm ck acim ya :(( hc bsy yiyemiyorm hrsyden tiksiniyorum. Allah yrdmcimiz olsn hepimzn
Tgbugra Ozgeozturkk şu anda 14+3 teyim ve bende hala mide bulantısıyla baş etmeye çalışıyorum gerçekten çok zor allah doktor prilam Dr ilacı verdi kullanıyorum ama ona rağmen çok zorluyor içmediğim gün daha beter oluyorum
Ozgeozturkk @Tgbugra birseyler yiyebiliyor musun peki ? Bnde ayni ilaci kullniyrm ama su bile icemiyrm
Tgbugra Ozgeozturkk su içtiğim zaman mide bulantım çok fazla oluyor bide özellikle sabah ve geceleri ağır geçiyor benim gün içinde yemeği kendim yapmadıgım zamanlar yiyebiliyorum ama sonra geri cıkarıyorum
2020ARALIK Bende öyleydim başlarda aç yaşıyordum 12. Hafta gibi geçti ilaç hiç kullanmadım şuan 28 haftalık oldum sabredin hepsi geçecek inşallah 🙏🏻