Benim her zamanki adet belirtilerim olmadı normalde göğüslerim ağrırdı belim ağrırdı o ay ağrı sızı olmadı bi de göbeğimi içime çekemediğimi fark ettim o hafta ne giysem kasıklarımı dolu dolu hissediyodum adetimin gelmesi gereken gün test yaptım ve pozitif çıkmıştı sonrasında iki ay adet günlerim yaklaşınca göğüs ağrılarım oluşmuştu 🌸