Selam Kızlar biz 18. Hafta olduk rahim şekil bozukluğum var uzanarak geçiyorum hamileliiiğimi onun dışında bir sorunum yok çok şükür sizde nasıl gidiyor nasıl besleniyorsunuz. Açıkçası ben yetersiz besleniyorum 😢 et, tavuk , yumurta yiyemiyorum tadı aşırı iğrenç geliyor onun dışında meyve kuruyemiş yiyorum umarım bebişim kilo alıyordur