39+5 ten selamlar benm kızda belki bu posttan sonra gelir yeni geldim doktordan sancım yok bebek kanala inmişti pzt bidaha kontrle gidicem haftaya cumaya kadar beklerz dedi birde bi sorum olucak sizinde bebeğinz kilo almayo durdurdumu 2 haftadır aynı kiloda doktor bi sorun yok dedi ama aklıma takıldı