Merhaba arkadaşlar 23 haftalık hamileyim. Bugün kontrolüm vardı doktor suyun sınırda dedi azalmaması lazım günde 3 litre mutlaka su tüketmen lazım dedi bende neden azalmış açılma falan mı var dedim hayır dedi bebeğin gelişimi falanda normal acaba suyu sınırda olup doğuma kadar sıkıntı yaşamayanlar varmı merak ettim.