Momyy91 Merhaba bugün rota virüs aşısı olduk uzun süredir bir emdikten sonra kusmuyordu bugün kusmaya başladı Çok yoğun değil ama çıkarıyor biraz acaba aşı ile ilgili olabilir mi ?
Momyy91 Asel12 Zaten aşk olmadan önce emmişti ilk 15 dk emzirmeyin dedi zaten yolda gelirken uyudu uzun uyudu 3 saat gibi kalkınca emdi Ara ara az kusuyor emdikten sonra
Asel12 Momyy91 bende yaptırdım ama aşının bir yan etkisi olmadığını söyledi doktorum. Doktorunuzla konussaniz daha iyi sanırım o verebilir en iyi cevabı