ipekmommmm reyap hastanesi nereida hanıma gidiyorum gerçekten hastanenin kapısından içeri girdigin zaman anlıyorsun özel hastanede oldugunu ilgi alaka cok iyi heleki doktorumu demiyorum bile cok hanım ve güler yüzlü bir doktor herşeyi ince ayrıntısına kadar anlatıyor 😇bir kere git dene derim 😇memnun kalacaksın inanıyorum 😊