Elifinannesi1 Herkese merhaba,Kitaplık gibi birşey alıp kaktüslerimi değişik güzel saksılarla koymak istiyorum.Bunun içinde tek uygun oda kızımın odası.Allah nasip ederse odasında uyuduğunda onun için bir zararı olur mu biliyor musunuz ☺️
Elifinannesi1 Elifinannesi1 Çiçek çeşidi olarak tek kaktüs ve sükulent koymak istiyorum..Odamın havasını temizlediklerini duymuştum.Diğer türler gece uygun olmaz ama kaktüs türlerini merak ettim
Naren1 Elifinannesi1 hangi çiçek olursa olsun oksijeni tüketip karbondioksit veriyo geceleri bitkiler canım bence cok iyi bilen birine sorup öyle koy
Naren1 Elifinannesi1 ben olsay koymam ☺️ İçinde şüpe varsa canım sende koyma bebişin odasına başka yer ayarlamaya çalış