Arkadaşlar merhaba 20+1 deyim.Doktor 2.düzey ultrason gitmemi söyledi ama özelde çok pahalıydı.Doktorumda devletten yaptırabilirsin dedin.Bende devletten randevu aldım ama devlette yapılıyor mu hiç bilmiyorm.Nasıl bir yol izlemem gerekiyor Yardımcı olursanız çok sevinirim