Kızlar 40 hafta oluyoruz yarın 3 haftadır 37 haftada çıkıyor ultroson ölçümü devlete gidiyorum doktor takılma bu ölçümlere dedi suyu hareketleri iyi dedi gelen giden de yok ben ne yapim beklemeye devam mı edeyim gelişimi durdu ise ben boşa taşıyorum o zaman kilo da almıyorsa öyle değil mi yalnıs mı düşünüyorum önce 41 haftada suni sancı ile başlatiriz dedi sonrada Ekim 9 dedi gelmezse oda 42 haftaya denk geliyor