Secilygt Kızlar 27+4 de mide bulantısız normal mi sizce yaşayan var mı bu durumu?Sabahtan beri midem bulanıyor😫
Aynurr16 Secilygt benim başlardan beri vardı prilam kullanıyorum ama 26. Haftada siddetlendi sanki çok bulanıyor artık bebek büyüdü eskiden hormonlar diyoduk şimdide mideye baskımı yapıyo nedir 🙄
Defdef22 Secilygt benim hiç bulanmamıştı başından beri haftasını hatırlamıyorum ama gene 6 7 aylık vardım ozamanlar bulandı bir iki kere nedenini bilmiyorum canım ama oluyor böle çok şaşırmıştım hatta niye bulanıyor diye
Secilygt Gozgozhappy Ya hele bu gün ne kafamı kaldırabildim nede hareket edebildim korktum bende bi sorun mu var die🥺
Secilygt Aynurr16 Canım ben hamileliğimin başından beri mide bulantısı hiç yaşamadım şimdi olunca garipsedim 🥺
Gozgozhappy Secilygt benim başlarda çok bulantım vardı sonra gitti uzun bi süredir yoktu bi kaç gündür başladı 🤷🏻♀️
Maykoo Secilygt normal tabi canım daha mide yanmaları başlıcak boğazıma sanki bıçak saplanıyo gibi oluyodu onlar da ilaçlarla çözülen şeyler çok şükür ki
Gozgozhappy Secilygt önemli olan bebeği beslemek ya ben 26. Haftada gittim 687gr dedi çok moralim bozuldu ama normal dedi 30. Haftada gidicem bakalım ne diyecek siz kaç kilo aldınız
Secilygt Gozgozhappy Ben 58 kilo ile başladım şuan 63 kilodayım 1kilo olmuş evet ama seninkide alır sıkıntı yapma beslenmene dikkat et okadar🙏🏻
Gozgozhappy Secilygt oh maşallah kilosu çok güzel amin bol bol kuruyemiş yumurta yiyorum iyice sıkıldım 🥴
Secilygt Gozgozhappy Aynen canım bide sabah akşam yemeklerden sonra yürüyüş çok iyi geliyo açılıyoruz 👩👦