Merhaba arkadaşlar bugün rutin kontrolümüze gelmiştik 33+6 yız doktorumuz ölçümlerini yaptı baktı her şey normal Kilosu 2400 çok güzel dedi sonra bi de nts ye bağlan bakalım dedi nst de düzenli sancılar çıktı 80 i bulan ama ben hiçbir şey hissetmiyorum sonra alttan baktı açılma var mı diye rahim ağzında kısalma başlamış ve eve yollarsam erken doğum riskin var dedi yatış önerdi bugün yatışım yapıldı öğlen. sancılarımda azalma var böyle bi durum yaşayan var mı yardımcı olabilir misiniz