Baharmom Aranızda değeri böyle ya da buna yakın olanlar var mi kızlar? Doktor ilac önerdi mi? Bilgi verirseniz çok sevinirim 🙏
Nida_Y Baharmom benimde yüksek çıktı ve tabii ki ilaç önerdi ilk 3 ayda kontrol altına alınması şart çok önemli bir hormon bu tsh işsç ile 2.1 e indirdim şükür her ay tahlil veriyorum 🥰
dorukhan_nehirada_moms Baharmom bnmkifr 3.40 yrn kontrolum var yinr ilac baslicam kesin ilk gebeligimde de ilc kullanmistim
Baharmom Tugce1803 kaç çıkmıştı Canim değerin tam? Hangi ilaca başladı?Ben bugün doktora gittim yalnız bi ilac vermedi anlamadım başka bi doktora mi görünsem diyorum
Tugce1803 Baharmom Benim ilk 6 haftalıkken bakıldı 5.410 çıktı Levotiron 50 mg kullanmaya başladım. Sonra aylık takibe geçildi. Bu ay yine 3. 685 çıkınca Levotiron 100 mg kullanmaya başladım
Tlyaltnts Baharmom o zaman başka bi doktora daha git canım çünkü hamilelikte 2.5 altında olması öneriliyor endokrine gitme imkanın varsa daha iyi olur