tuubaeylulanil MiniKaya https://imgyukle.com/i/5rrj4o Işık derrecesi çok açınca cekemedım canım az acıp cektım
KardelenYB MiniKaya Trendyol dan bakarsan daha çok çeşit daha çok fiyat aralıgı var ben ordan aldım 60 TL
MiniKaya Unlukacar çok hoş canım 🥰ben odayı ikeadan tercih ettim avizeyide daha sade birşey istiyorm ama nasıl birşey olmalı bilemiyorm makrome düşünmüştüm Ama kararsız kaldım 🤦🏻♀️
Unlukacar MiniKaya canım ikea ya bak ozaman belki orada odaya uygun bulabilirsin makrome toz tutarmı temizliği nasıl olur bilemedim canım
MiniKaya Unlukacar işte bende o yüzden kararsız kaldım canım birde erkek çocuğu makrome ne kadar uygun olur diye düşündüm bambularda hoşuma gidiyo ama kararsızlık çok kötü 😀
Unlukacar MiniKaya banada temizlik ve toz tutma olarak biraz sıkıntı olur diye düşünüyorum canım dikkatimi çeken birşey olursa sayfada gönderirim resmini canım
Urazannesi Eternallove ben de sarisinin iki katlisini yaptim vallahi seninki daha guzel olmuş, ellerine saglik
Derenannecik45 Eternallove hiii maşallah ne yetenekli kadınlar var ya ben varya üşengeç yeteneksizim bebeğin çok şanslı 🥰😁
Eternallove Naz-Ylmz orta boy olan olması lazım inanın hiç hatırlayamadım ama en küçüğü olmadığı kesin ellerinde yoktu çünkü olsaydı onu alacaktım