37+0 Bugün çatı muayenesi yapıldı ve normal doğum dendi. 1 cm de açılmam varmış. Böyle bir durum yaşadınız mı ? Böyle olup ne zaman doğumunuz gerçekleşti ve bebek kaç kilo doğdu. Şu an bebegim 3050 gr. Bana şimdiden 1cm açılma var ise çok rahat doğurursun dedi ebem. 38+0 dan sona her an bekle dedi.