Merhaba tatlı anne adayları. Size de danışmak istediğim konu gebeliğin başında ki lekelenme olayı. 6. haftanın içindeyiz. Gebeliği öğrendiğimiz den buyana ara ara bazen de gün aşırı kahverengi lekeler oluyor. Korkulacak bişey olmadığını söylese de doktorumuz sizin de fikrinizi merak ediyorum 😌