Merhaba hanımlar , bugün kontrolüm vardı bebeklerden bir tanesi doğum kanalına yerleşmiş , nst de sancım da çıktı doktorum hemen ciğer geliştirici vurunmalısın dedi..Merak ettiğim konu bu haftalarda doğum yapıp bebeklerini sağlıkla kucağına alan anneler var mi ? İster istemez bir korku var içimde , küvezde kalırlar mi ? Çok mu kalırlar gibi 🥺