Minikbebegim1 merhaba ben de 23 ağustosta düşük yaptım, 8-9 güne yakın kanama oldu sonrasında 4-5 gün ara ara lekelenmeler oldu, düşükten 15 gün sonra doktor ultrasondan baktığında ince bir kanama hattı var gibi bir şey söyledi, sonrasında bekledim ama sadece 1 damla kanama geldi, şimdi adet olmayı bekliyorum, belki başına gelen vardır diye yazdım ben de. Siz doktorunuza danıştınız mı peki ne dedi?