Arkadaşlar şu an 5+5 te gebeliğim.Geçen hafta keseyi görmeyi gittiğimde bebeğin rahmin sağa doğru yerleştiğini keseyi gördüğünü ve daha önce rahimde hiç perde olup olmadığını sordu doktor.Bebekten önceki muayenelerde hiç söylenmemişti bu durum.Takip altında tutulcağı kanamam olursa gelmem gerektiğini söyledi.Çok şükür kanamam ağrım yok.Haftaya kalp atışlarını duymak ve bu konuda daha detaylı bilgi almak için iyi bi doktordan randevu aldım.Bu durumu yaşayanlar yada bilgisi olanlar yardımcı olabilirler mi