bu bizim fotoğrafımız. fotoğrafçıdan da çok memnun kaldık çekiminden de.
650 tl ödedim albumsuz. 3-4 saat sürdü. kıyafet kotası yok elindeki her şeyi kullanıyor bazıları 3 konsept diyor mesela
evimizde çekim yapıyor, 3 kez maske ve eldiven değiştirdi. hijyen konusunda da sıkıntı yaşamadık. kesinlikle tavsiye ederim ☺️