RabiaSever Merhaba hanımlar Pendik Medipol Hastanesinde Doğuma babalarda giriyor mu acaba bilginiz var mı ?
17ekiiimmmm RabiaSever Pendik medipolü bilmem ama Sefaköy medipolde yaptım eşim gelmedi zaten şuan pandemiden dolayı refakatçi sadece bir kişi alıyolar ve ziyaretçi az kabul ediliyo
yldz123 RabiaSever Bildiğim kadarıyla Doğuma hiçkimseyi almıyorlar fakat sancı çekerken sancı odasında yanında bir kişi olabiliyor ve refakatçi de iki kişi kalabiliyor
Opotrace53 RabiaSever mart ayından beri doktor kontrolüne bile giremiyoki eşler :) doğuma normaldede kimseyi almıyoduk dedi
Opotrace53 yldz123 Gündüz odaya eş dışında bir kişi daha alıyolar ama akiaö yatıya sadece bir refakatçiye izin var.zaten yatıcak yerde bir kişilik