busratunk5 Şalgam suyunun bi zararı var mı hanımlar ben çok seviyorum arada tüketiyorum acısız olanını içiyorum
Elvanay Bende çok severim fakat çok sık içmiyorum tuzlu olduğu için tansiyondan korkuyorum en fazla ikikere icmisimdir.
Mlk84 Tansiyonunuz ve ödem sorununu yoksa bir sakıncası yok aksine şekerin daha kolay parçalanmasını sağladığı için şeker kontrolünde faydalı .bulgur makarna gibi yemekler yanında özellikle içiyorum ki şekeri dengelesin. Hem de acılı seviyorum 😂🤦🏽♀️
BanuK Doktorum ödemlerim artınca tuzu tamamen kes uyarısı yapmıştı o zamana kadar ara ara kabızlığa iyi geldiği için içtim.