TTucett Haftada olmama rağmen doğuramadım herşey yolundayken. Etrafımdakiler “Kız manda yoğurdu mu yedin niye doğuramıyosun” diye söylendiklerinde evet yemiştim dedim. Gün geçince tekrar yenmesi gerekiyormuş herhalde. Az önce yedim şimdi heyecanla bekliyorum. Allahım hayırlısını versin yapmadığım kalmamıştı doğurmak için. Bebek çok kilo aldı büyüdü depresyona da girmeye başlamıştım artık ya doğamazsa gelmezse sezeryan olursam herkes doğurdu ben kaldım diye düşünmeye başlamıştım😔