anneler tup bebekle ıkıncı kez anne olcam kızımda ıkıncı aydan ıtıbaren kusma mıde bulantısı baslamısdı ıkıcı gebelıyım sımdı 26 austosda dondurulmus embıryoyla transfer yapıldı 10 gun sonra testım pozıtıv cıkdı ve kese gorundu kese gorunduyunden kusma mıde bulantım baslamısdı transfer gununden hesap yapınca kı doktorum oyle hesap yapmısdı kızımda 4+1 gunluk suan ve bugun ne bulantı ne kusma var .Bebeyıne bırsey olmusmudur acaba korkuyorum bu duyum yasayan varmı .29 u kalp atısı ıcın gıdıcekdık zaten ama bugun hıc bulantı kusma yok korkuyorum