Kubrakircicek19 sonuçta kalorisi yüksek ve paketli gıda sağlıklı değil. En azından miktarını azaltmaya çalışın. Doktorum fazladan yediğin şeylerin hiçbir yararı yok, sadece sana kilo ve ödem olarak dönecek dedi. Ben de sürekli cips yemek istiyorum 😂 yememek için eve almıyorum artık, siz de almamayı deneyin. Göz önünde olmazsa daha sağlıklı atıştırmalıklar tuketebilirsiniz