Asliaykurt Kızlar 39+5 haftalık hamileyim bugün kontrole gittim sancı hissetmiyodum doktor ultrasonda senin sancın var dedi ben hissetmiyorum dedim nst çektir dedi nst de sancı çıkmış sanırım açılmaya baktı ama açılma yoktu iri bebek biraz zor gibi sen pazartesi gel dedi şimdide hafif sanki sancılarım oluyo sizce nasıl sancılarım ?
Fxfx Asliaykurt sancılarınız var ama belli aralıklarla değil sürekli olmuş.. İlk defa böyle görüyorum.. Benim de sancıların var düzenli ve belirli aralıklarla tek yükselme var bende.. Önceki doğumumda da öyleydi 🤷♀️
Nuriiiiii Canm yanlış anlama ama nst cektirdikten sonra doktoruna sorman gerekmiyor mu? Sancın var sancın olduğunda illa açılma olması gerekmiyor hayırlı doğumların olsun🌸🌸
Nisa_nurr Üstte ki kalp atışı altta ki sanci evet canım Sancin çıkmış ama hayret nasıl hissetmiyordum burda baya fazla gözüküyor
Seymaaygzz Benimkide böyle çıktı bugün doktor kramplarin var doğum sancısı olması için bu çizgilerin kalın inip çıkması lazım dedi canm. Ama sor yine anlayan birine. Ben nst den sonra doktor bana göster öyle git dedi
Domatesimm Eğer alttaki sancı ise, benim çekildiğim nst kapıdında da alttaki sancı değeriydi, 75i bile hissediyorum 😬😬 100ü hiç mi hissetmiyorsun 😬