Ben hamileliğimin 20 + 2 sindeyim ve dişimde kocaman bir apse var doktora gittim ve antibiyotik verdi şuanda kullanıyorum yan etki olarak mide bulantısı oluyor gibi hissediyorum. Benim gibi olan varmı? Yani dişinde apse olan ve bunun sonucu olarak ne yaptınız?