Burcu3506 riskli bir gebelik yaşanmıyorsa bana saçma geliyor özel muayeneye o kadar para vermek 🙄🙄 özel hastaneye gidiyorum 75 tl ödüyoruz. Her doktor aynı şeyi yapıyo netice olarak ultrasonla bakıp tahlillere göre ilaç veriyor 🤷🏻♀️ Hatta ben çogunlukla da tahlillerimi devlette yaptırdım. Özel hastenede de 300 lirayı falan buluyor tahlillerle. Özel muayeneye hiç gitmedim gerçi başka seyler de mi yapıyor doktor ekstra olarak?