31.haftada iştahsızlık, mide bulantısı, gece uyuyamama, sırt ağrısı oysaki bana ilk 3 ay zor diyodular sonrası rahat geçer diyodular benim her ayım zor geçiyor bide etrafımdakiler 6.aydan sonra çok yiyeceğin iştahın açılcak diyodular demek ki öyle olmuyor yemek göremiyorum ya bende mi anormallik var acaba ama bebeğimin her şeyi çok şükür iyi🙏 ben niye böyleyim anlamış değilim 🤷♀️