Cgldgn34 İstanbul Bahçeli evlerde oturuyorum kızlar bir çok doktora gittim içime sinmedi şimdi ise Safa hastanesinde Dr. Uğur hanıma Gidiyorum Memnun kalan giden varmı acaba
91ARIN91ASK Cgldgn34 en orda 2 defa ameliyat oldum güzel bi hastaneydi Doktoru bilmiyorum ama hastane iyidi bende Sefaköy’de oturuyorum gop yeni yüzyıl hastanesine emine hanıma gidiyorum çok memnunum harika ilgileniyor kendi insanı gibi muamelesi