İç kanama derken neyden bahsediyorsunuz tam anlamadım ama hamileliğimin ortalarında benimde kese etrafından rahime kadar uzanan kanamam olmuştu, 1 hafta yatak istirahati ve ilaçlarla düzelmişti çok şükür. Sizinki riskli haftalar çok dikkat edin ve hiç bir iş yapmayıp sadece uzanın