Ayseg1 Arkadaşlar bugün çatı muayenesi oldum 38 haftalık hamileyim ilk defa çatı muayenesi oldum eve geldim 2 saat sonra kanlı akıntı geldi pembemsi nişanım mı gelmiş oluyor?
Ozgebtn Ayseg1 çatı muayenesi sonrası lekelenme olabilir bunu doktorun söylemedi mi? Aslında söylemesi lazım sen bi doktoruna ulaş sor istersen
Belinaynannesi Ayseg1 sancınız varmı? Çatı muayenesinden sonra genelde doğum yapanlar çok oluyor 1 hafta 10 gün içinde
Ayseg1 Ozgebtn muayneyi doktorum yapmadı ki Doğum hane katında biri yaptı açılmamış olmadığını falan söyledi bunu hiç hatırlamıyorum ne yalan söyliyim 😣
ecembugra53 Ayseg1 canım sancılarına agrıların bebeğin durumuna göre değişir bebeğin keyfine kalmış 😊