Selam kızlar bende size doğum hikayemi anlatmak istiyorum 35 haftalık hamileyken doktor kontrolünde doktor bebeğimin çok iri olduğunu 3 hafta önce gittiğini söyledi bebek 3800 du bu yüzden bir hafta sonra alalım dedi kafasininda çok büyük olduğunu normal doğum yapamayacağımı söyledi bende kararsız kaldım bebeğin kilosu iyiydi ama ciğer gelişimi tamamlanmamistir bişey olursa diye çekindim bir hafta sonraki kontrole kadar o kadar ödem oldumki elim ayağım hareket edemez hale geldim vücudum artık kaldirmiyodu doktoru dinleyip 36 haftanin sonuna gün aldım doğumdan bir gün önce çok heyecanlıydım çok korkuyodum acaba nasıl bir ağrıyla uyanacaktim derken ertesi gün sabah erkenden kalktık eşim ben annem hastaneye gittik bizi odamıza çıkardılar ameliyat önlüğünü giydim sonra beni tekerlekli sandalyeyle aldılar beni götüren hemşireye sonda ne zaman takılacak diye sordum çünkü en büyük korkularımdan biride buydu oda doktor gerek görürse takılır dedi çok sevindim sonda takilmayacakti daha sonra o soguk ameliyathaneye girdim beni yatırdılar ellerimi bağladılar serum takıldı doktor girip direk uyutun dedi o an ordan kalkıp gitmek istedim içimden ama çok geçti gözümü odada açtım hemen bebeği sordum yanımdaydı çok şükür bekledigim korkunç ağrıda yoktu ağrı kesici yapmışlar hiç gaz problemim olmadi hatta karnımın ici kuş gibiydi sanki. bomboştu bir iki gün kalkmakta zorlaniyosunuz o kadar şimdi 15 gün oldu gayet iyi hissediyorum sezeryan olacaklar hiç korkmayın bebeğinizi görünce hiç birşeyiniz kalmiyo